2014. szeptember 30., kedd

A Budai Térképkör első teljesítője: Lestat!

Megvan a Budai Térképkör első teljesítője: Lestat, aki számos teljesítménytúrán volt már túratársam (például ott volt, amikor elvesztettem az igazoltatás-szüzességem a Nagyszombati Százas után). Kellemes meglepetés a személye, és örülök, hogy felkeltette az érdeklődését a Térképkör. Egyúttal gratulálok neki, és hamarosan a kitűzőt és az oklevelet is eljuttatom hozzá. A táv bejárása közben fotókat is készített, ezeket publikálom majd a túra weboldalán.

(Igaz ugyan, hogy Rakk Gyula és én is bejártuk már a Budai Térképkört, ez azonban "rendezői" bejárás volt, így nem elsőnek, hanem inkább nulladiknak számolom. Volt még egy teljesítő, aki egy kommentben jelentkezett, azonban (még) nem adta meg az adatait ill. nem igazolta a teljesítését.)

Kapcsolódó bejegyzések:
Budai Térképkör
Andi beszámolója a Budai Térképkör egy szakaszának bejárásáról

1 megjegyzés:

  1. Én voltam a rejtélyes teljesítő (vagyis ketten mentünk végig), aztán megfeledkeztem róla.Pénteken eszembe jutott, hogy az isziniken majd elkaplak, aztán jól bemutatom a trackeket (őszintén szólva fogalmam sincs, hogy runkeeperből hogy lehet exportálni őket), de persze szombat reggelre elfelejtettem. De biztos, hogy az elkövetkező 20-25 évben megoldom valahogy :)

    VálaszTörlés