2011. május 29., vasárnap

Ötödik Kinizsi Százasom

2011. május 28-29. - kisebbfajta jubileum: ötödjére indultam el a Kinizsi Százas teljesítménytúrán, és ez alkalommal is sikerült teljesítenem. Bár eddig nem jegyeztem fel s nem is jegyeztem meg, hogy melyik évben hány óra alatt sikerült végiggyalogolnom a túrát, idén megteszem: 21 óra 44 perc alatt. Bő 5 percnél többet sehol sem álltam meg, és - magamhoz képest - elég jó tempóval haladtam végig. Annak ellenére, hogy sem magammal, sem túratársaimmal nem "versenyzek" ilyen szempontból (inkább csak a biztos teljesítésre törekszem), úgy hiszem, ez lehetett az eddigi legjobb időm.

A részletes túrabeszámolóm ide kattintva olvasható.

2 megjegyzés:

  1. A 2011-es volt életem első 100-as túrája, idén is megyek, hogy megcsináljam újból, pedig egy porcikám sem kívánja :D Én sem vagyok az a versenyző típus, az ideit is nyugodt tempóban fogom kivitelezni. Nekem 23 óra 26 perc alatt sikerült. Ha érdekel, itt a beszámolóm róla:

    http://parasztmalaszt.blogspot.com/2011/06/k-100.html

    http://parasztmalaszt.blogspot.com/2011/07/uton-utfelen-k100-egy-masik-belso.html

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, érdekes és jó írások, most épp csak átfutni volt időm, de elolvasom majd alaposabban. S szerintem ajánlom is majd az olvasóknak. ;)

    VálaszTörlés