2011. május 21., szombat

Az ajándékkötöző szalag hagyománya

Pontosan egy hét múlva, jövő szombaton lesz a 2011-es Kinizsi Százas teljesítménytúra. Így még időben említek meg egy hagyományt, mely itt a blogban még nem került szóba, ez pedig nem más, mint a hátizsákra tett ajándékkötöző szalag tradíciója. Ezzel jelölik meg ugyanis magukat az Index fórum Kinizsi Százas topikjának tagjai (vagy legalábbis azok, akiknek rokonszenves ez a hagyomány, és szívesen felfedik magukat), hogy így könnyebben megtalálhassák, azonosíthassák egymást, és a fórum virtuális tere után a természetközeli, erdőillatú valóságban is szóba elegyedhessenek.

A korábbi években nem tettem a hátizsákomra ilyen szalagot, mert inkább csak alkalmi olvasója voltam a fórumnak s nem nagyon szóltam hozzá, ezért nem éreztem magam feljogosítva ezen "megkülönböztető jelzés" használatára. Idén viszont már írtam néhány hozzászólást, és "online jelenlétem" aktivizálásának keretében e blogot is felélesztettem tetszhalott állapotából, no meg kíváncsi is vagyok a fórum tagjaira, így még a napokban megveszem a szalagot, és kötözök belőle a hátizsákomra.

(A topikban a tradíció múltja, eredete után kutatva azt találtam, hogy a 2004-es K100 előttről származik az ötlet, mely Ermak nevéhez köthető.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése