2011. május 26., csütörtök

Gondolatok a Kinizsi Százasról

A bátorító, klasszikus idézetek után következzék néhány, kifejezetten a K100-hoz kapcsolódó gondolat, az Index fórum Kinizsi Százas topikjából merítve:

"A Kinizsi százas sokkal több egy túránál. Mikor az ember elkezd teljesítménytúrázni, előbb-utóbb mindenkinek a fejében megfordul a Kinizsi teljesítésének az ötlete. Valaki évekig nem mer elindulni, valaki edzés nélkül belevág, vannak akik többször próbálkoznak vele mire egyszer sikerül. Minden nehézség ellenére érdemes megpróbálni. Megismeri magát az ember és rájön, hogy semmi sem lehetetlen.
A Kinizsi a túra mellett egy utazás. Változatos tájakon keresztül, egy egész nap alatt gyalog lehet eljutni a Budapesti rajtból Tatáig. Nagy távolság. Nemrég olvastam, hogy hasonló távolságot nem igen tesznek meg emlős állatok sem. Ehhez fogható teljesítményre csak a kenguruk és a farkasok képesek, de 60-70 km-nél ők sem mennek többet.
Szóval ha még nem döntötted el mi legyen, vágj bele! Életre szóló élményben lesz részed! :) Hajrá! Győzzük le magunkat!"
(pamutmamut)

"[...] mikor hazafelé battyogtam a K100-as könyvecskével a kezemben, ki is olvastam hazáig... a metrón elég furcsán néztek mikor kibetűzték a feliratot :)
Ez a 100km valami Istentől elrugaszkodott dolog, nem evilági, tudatosan felfoghatatlan, életfolyamatokkal összeegyeztethetetlen és minden gondolatra merőleges, elfajzott underground valami... ilyesfajta borzalmat véltem kiolvasni a szemekből... ing-zakóban."
(666Forester)

"[...] 80 km-nél nem értettem, hogy mit keresek ott, sőt, esküdöztem, hogy soha többet. De miután délután [megjegyzés: a túra után] felébredtem, már nem tartottam elképzelhetetlennek, hogy jövőre is induljak.
Így jövőre, ha sikerül, átélhetem azt a semmihez sem hasonlítható érzést, amikor az ember másodszor teljesíti a Kinizsi 100-ast."
(freelance)

"Hallottam már pár fogadkozást, hogy soha többet - igaz a célban, és nem utána két nappal."
(asciimo)

Kapcsolódó bejegyzések:
Bátorító idézetek a Kinizsi Százashoz
Pataporc verse a Kinizsi Százasról
Vers a Kinizsi Százasról
Eszperente nyelven a Kinizsi Százasról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése