2012. október 27., szombat

Idei túráim adatai és beszámolói

Ugyan az év végéig még hátravan egy-két fontos túra, de hogy magam is könnyebben áttekinthessem, összegyűjtöttem az idei túráim adatait, beszámolóit egy weblapra. Havi bontásban grafikonokat is készítettem a teljesített távokról és pozitív szintkülönbségekről, és az adott hónapok TTMR pontjait is kiszámítottam.

Eddig idén 18 túrát gyalogoltam végig szintidőn belül, ezeken összesen 1233 kilométert gyalogoltam és majdnem 41 ezer méter emelkedőn kapaszkodtam fel. Csupán egy túrát adtam fel, egyet pedig szintidőn túl teljesítettem.

(Lestattal a Szomor 56 túrán beszélgetve megtudtam, hogy eddig hibásan, lefelé kerekítve számítottam ki a TTMR pontjaimat, így most ezt a hibát is korrigáltam.)

Kapcsolódó bejegyzés:
Gyűjtögető életmód: Teljesítménytúrázók Minősítési Rendszere

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése