2011. április 16., szombat

Térkép vásárlás

Néhány bejegyzéssel ezelőtt bevallottam, hogy eddig térkép nélkül indultam a Kinizsi Százason, hiszen a népszerű túrán majdnem annyira lehetetlen eltévedni, mint mondjuk a Balaton-átúszáson.

Nos, ma vásároltam egy Budai-hegység, egy Pilis és egy Gerecse térképet, s utóbbi kettőt a K100-ra is magammal viszem majd. Lehet, hogy nem fogom sokat forgatni őket a túrán, de jó érzés lesz, hogy a hátizsákomban lapulnak, biztos ami biztos.

Épp az imént bogarásztam át a friss, ropogós, kellemesen nyomdaillatú papírlepedőket, pontról pontra végigjárva a Kinizsi Százas útvonalát. Most jártam be először a távot papír alapú térképen, elejétől a végéig, s szinte már ezért az élményért érdemes volt megvásárolni ezeket az okos lapokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése