2014. július 16., szerda

Emlék: levél 2010-ből

Nemrég megtaláltam egy összehajtogatott A4-es papírlapot, melyre a Kinizsi Természetbarát Egyesületnek írt első e-mailem piszkozatát vázoltam fel, talán utazás közben, vagy egy korábbi otthonomban (mert már több költözést is átélt a rég elfelejtett, ceruzával írt papírlap). Tulajdonképpen ezzel a levéllel indult a "túracelebségem" és a Kinizsi Százas iránti érdeklődésem, mely később e blog és további tartalmak létrehozásához vezetett, hogy aztán idővel jobban elmerüljek a túrázás világában is, akár a még komolyabb sportkihívásokat, vagy éppen a túrarendezést tekintve. A levél apropóját az adta, hogy el szerettem volna indítani a kinizsi-szazas.lap.hu oldalt, és ehhez kértem a KTE jóváhagyását, hozzájárulását.

"Tisztelt Kinizsi Természetbarát Egyesület!

Csetneki Sándor vagyok, és régóta foglalkoztat a Kinizsi Százas teljesítménytúra múltja, története, s természetesen jelene és jövője. Magam is eddig négyszer teljesítettem a túrát (2007, 2008, 2009, 2010) [...]"

A vázlatot még érdekesebbé teszi, hogy valamiért a hátizsákomban tartottam az elmúlt napokban, akkor is, amikor Jeremcsuk Istvánnal elindultunk a tervezett Kinizsi Duplára, és a nagy esőben eléggé elázott, így annak a különös kalandnak is nyomát viseli.

Kapcsolódó bejegyzések:
Interjú Kovalik Andrással, a Kinizsi Százas egyik atyjával
Túravezetői vizsgabizonyítványt szereztem
Túracelebnek lenni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése