2014. július 26., szombat

Életem százas túrái

Nemrég elgondolkodtam (és kérdezték is már tőlem), hogy eddig életemben hány legalább száz kilométeres túrát teljesítettem. Mivel nem sikerült megtalálnom a pontos választ, így most összeszámolom. És ha egy gondos blogger valami témába illőt összeszámol, akkor abból egy posztot is rittyent, íme.

(A Kinizsi Százas útvonalán történt hivatalos és nem hivatalos túráimról vezetek egy táblázatot, de most akkor nézzük a többit is - a linkeken a megszokott módon a túrabeszámolóim, blogposztjaim olvashatóak.)

2007 és 2011 között csak Kinizsi Százasokat teljesítettem, addig összesen ötöt.

2012-ben hét legalább 100 km-es túrám volt: Kinizsi Százas, Mátra 115, Rockenbauer 130, Palóc Expedíció 100, BEAC Maxi 110, Iszinik 100 és Csoportos Privát Iszinik.

2013-ban kilenc ilyen túrát teljesítettem: Kinizsi Százas, Nagyszombati Százas, Árpád vezér 130, Kazinczy 100 Regmec, Kinizsi Dupla, Rockenbauer 130, Iszinik 100, Prágai Százas, Csoportos Privát Iszinik.

2014-ben pedig eddig ötnél tartok: Iszkiri 100, Kinizsi Sztovka Módra, Kinizsi Százas, Turul 200, és egy Kinizsi Duplának indult Kinizsi Százas bejárás Jeremcsuk Istvánnal.

Ez eddig 26 ilyen hosszútávú kihívást jelent, ebből 21 hivatalos teljesítménytúra volt, 5 pedig privát túra. Hogy ez sok vagy kevés, az eléggé relatív, hiszen vannak néhányan, akik akár egy naptári évben ennél több százas túrát legyalogolnak, viszont a túrázók jelentős része életében egy (vagy néhány) 100-ast teljesít, pl. a Kinizsit.

Kapcsolódó bejegyzések:
A teljesítménytúrázók arcoskodnak
A túrázás olyan, mint az élet

3 megjegyzés:

  1. Szia Sanyi!
    Gratulálok a százasaidhoz! Érdekes, nekem is pont ennyi van. Jó, persze én még egyetlen 200-ast sem mentem eddig. (Viszont egyszer össze kellene számolnom a sikertelen százasaimat is, azokból is van pár!)
    üdv,
    Gyuri

    VálaszTörlés
  2. (mármint v_gyuri, bocs).

    VálaszTörlés
  3. Szia Gyuri, köszönöm, és szintén gratulálok!
    Sikertelen százasom is van egy-kettő nekem is... Iszinik, Galyavár... de az ilyen is előfordul :)

    VálaszTörlés