2013. október 3., csütörtök

Idei harmadik futásom a Margitszigeten

Több hónap kihagyás után (legutóbb áprilisban futottam a szigeten) ma újra kocogtam a Margitszigeten egy kört. 30 perc és 51 másodperc alatt értem körbe, azaz bő 5 perccel voltam lassabb a tavaly májusi rekordomnál, igaz, most egy kis hátizsák is volt rajtam.

A hétvégi négy rövid túra rávilágított, hogy bizony erősödnöm kell, az emelkedőkön felfelé sokat gyorsulnom, robbanékonyabbnak lennem, így mostantól legalább hetente kétszer fogok kocogni, újra elkezdek rendszeresen fekvőtámaszokat nyomni, és ha csak tehetem, lift helyett a lépcsőt használom majd. Talán még ugrókötelezni is fogok. Mert nagy terveim vannak (idén még Iszinik, CsPI, Prágai Százas; jövőre pedig a Kinizsi Százas mellett a Terep Százas, Kazinczy 200; sok-sok év múlva pedig talán egyszer a Tor des Géants), amikhez bizony keményen kell edzeni, nem elég csak a blogot írogatni a fotelból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése