2011. március 24., csütörtök

Idei második futásom a Margitszigeten

Nagyjából egy héttel az előző, idei első futásom után ismét voltam futni a Margitszigeten. Most már nem egy, hanem két kört kocogtam, ami körülbelül 10 kilométert jelent. Úgy tervezem, hogy legfeljebb három körig "megyek fel", annyi futás bőven elég a Kinizsi Százasra való felkészülés szempontjából, hiszen csak az állóképességem, erőnlétem javítása a cél, a túrán általában kizárólag gyalogolok, futólépést csak "nyomokban" teszek.

Viszont ami a három szigetkör, azaz a 15 kilométer elérését illeti, az már a városvédő futásra, a Vivicittára (melyen idén másodszor fogok részt venni) is hasznos felkészülés lesz. Jó is, hogy most e bejegyzés kapcsán utánanéztem a Vivicittának, hiszen bő két hét múlva, április 10-én lesz, és szórakozottságomban könnyen lemaradtam volna róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése