2014. február 25., kedd

Teljesítménytúrák itthon és külföldön 2014

Vasárnap, a TTMR díjak átadásán (ahol másodszor is átvehettem az aranyjelvényem, amiről majd bővebben is írok) és a TTT rendes közgyűlésén megvettem egy számomra nagyon kedves kötetet: a Teljesítménytúrák itthon és külföldön 2014 c. kiadványt, mely tulajdonképpen az online TTT túranaptár nyomtatott változata.

És hogy miért különleges ez a könyv? Egyrészt mert a Nagy-Gete van a címlapján, ráadásul a túrázók népes társaságából sejthető, hogy egy Kinizsi Százas alkalmával készülhetett a fotó (a Nagy-Gete a K100 egyik híres ellenőrzőpontja 42,7 km-nél, tavaly elég sokszor jártam ott, a Kinizsi Duplán kétszer is).

Már önmagában ezen fontos K100 vonatkozás miatt is a polcomon van a helye a TTT kiadványának, de ami miatt valójában megvettem, az még ennél is önzőbb ok: ez az első "könyv", amiben szerepel a nevem. De nem csak a nevem, hanem eddigi életem talán legfontosabb projektje, az Iszkiri is. Jó érzés látni nyomtatásban a "túrámat", annak adatait, emblémáját. Egy-két sajtóhiba, téves adat sajnos került az Iszkiri túrakiírásába (a 45 km-es táv útvonala hibásan van megadva), a helyes adatok az Iszkiri weboldalán érhetőek el.

Kapcsolódó bejegyzések:
Első hivatalos előadásom egy jel(zés)es eseményen
Érdekességek az Iszkiri emblémáról
A Kinizsi Százas jelvény heraldikája
Az aranyjelvény

2 megjegyzés:

  1. Én fordítva szoktam mondani, mivel ez eredetileg is így volt: adott a TTT kiadásában a teljesítménytúrák éves eseménynaptára, és ennek van egy online változata is.
    Utóbbinak persze előnye, hogy év közben is lehet benne javítani a sajtóhibákat és a változásokat, de attól még maga az éves teljesítménytúra-eseménynaptár a papíralapú, és ennek készült később (1997-től) online változata is. Nekem megvan mind, 1992-ig visszamenőleg, bár az első 3-at azt utólag szereztem be 1998 tájékán.

    VálaszTörlés
  2. Mostantól szerintem gyűjteni fogom én is, illetve lehet hogy egy-két korábbit is megpróbálok beszerezni.

    VálaszTörlés