2012. február 8., szerda

Kinizsi Százas - akkor és most

Egy istentiszteleten hallottam a gondolatot, mely szerint az, hogy korábban hol tartottunk hitben, vagy hogy milyen, Istennek tetsző cselekedeteink voltak a múltban, az csupán egy dolog, úgymond "az akkor volt". Sokkal lényegesebb, hogy a jelenben hol tartunk és mit teszünk.

Nekem ugyan nincs hitem, de úgy érzem, hogy ez a gondolat a sportteljesítményekre is igaz valamelyest. Szép és jó, hogy öt (és négy, és három, és kettő) éve vagy tavaly teljesítettem a Kinizsi Százast, de az a múlt. Az akkori önmagam, akkori énem teljesítménye. Az, hogy még mindig Kinizsi Százas teljesítő vagyok-e, csak úgy derül ki, ha újra és újra legyőzöm a száz kilométeres távot.

Kapcsolódó bejegyzések:
Egyre szűkebb elit
A Kinizsi Százas és a számok (és a pasaréti lelkész)
Mi értelme van többször is teljesíteni a Kinizsi Százast?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése