2011. június 1., szerda

Miért jönnek el az emberek újra és újra a Kinizsi Százasra?

Az elmúlt esztendők adataiból látható, hogy évente nagyjából 1000-1300 ember indul el a Kinizsi Százas túrán. Többségük nem először vesz részt a rendezvényen, hanem nagyrészt visszatérő, többszörös teljesítőkről van szó.

Hogy miért jönnek el újra és újra?
A Mi értelme van többször is teljesíteni a Kinizsi Százast?, az Egyre szűkebb elit és A Kinizsi Százas és a számok (és a pasaréti lelkész) c. bejegyzéseim nagyjából körbejárták a témát, a saját szemszögemből.

Most nézzük, hogy az Index fórum Kinizsi Százas topikjának néhány tagja hogyan válaszolt a "Miért jössz el újra a Kinizsire?" kérdésre (melyet asciimo tett fel):

"Ha fellengzős akarnék lenni, azt mondamám: szeretnék hozzátenni valamennyit a Kinizsi (fíling)hez. SK megközelítése találóbb: (másokat segítve) végig bohóckodni a sétát."
(sistergő)

"1. Mert anno elhatároztam hogy 10x megcsinálom. (és nem többször)
2. Mert mindegyik más-más, teljesen más a kihívás, máshol jönnek a holtpontok és a feltámadások.
3. Az Életérzés miatt, fantasztikus a hangulat, az erdő, a szervezés, a sporttársak."
(666Forester)

"Mert május végén Kinizsi Százas. Ez a dolgok rendje immár 22 éve. Eddig egyszer éreztem úgy, hogy minek vagyok még mindig itt (2007-ben a Pilisi szerpentin teteje és a Pilis-nyergi pont között), de akkor is elmúlt. Jó ott lenni. Akkor is, ha éppen konkrétan nem jó. ;-)"
(oszkar00)

"[...] Nekem a kihívás ami számít, elég sok dologgal foglalkozom, a súlyzós edzés kiegészítés csak. Elsősorban küzdősport vonalon vagyok otthon, meg persze néha egy kis lovaglás, foci, úszás, stb. stb. stb...:) Szeretem feszegetni a határaimat, és azt hiszem az erdőben túrázni talán az egyik legszebb ilyen tevékenység."
(Reckeb)

...további kérdések és válaszok itt a Kinizsi Százas blogban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése