2014. január 19., vasárnap

Téli Gyermekvasút 8

Múlt hétvégén egy rövid, alig 7 kilométeres túrán, a Téli Gyermekvasút 8-on vettem részt egy kedves és csinos túratársnőmmel. A séta a Széchenyi-hegyről indult, és a János-hegyre ment fel, majd vissza, és olyan egyszerű volt az útvonal, hogy itt még én sem tévedtem el (na jó, visszafelé a játszótérnél kicsit kerestem a kék körséta jelzést, de gyorsan meglett). Néhány ismerőssel is találkoztam, például még a rajtba tartva Greg Kapitánnyal, aki az előző heti BUÉK 20 óta szorgalmasan gyűjti a Budapest Kupa pecséteket (és aki akkor már a hosszabb, 20 km-es távot teljesítve hazafelé tartott; tavaly egyébként magam is a hosszabb távot teljesítettem), majd pedig később Ottorinóékkal is összefutottam, a célban pedig Popeye-t is láttam. Így ezzel a könnyű, tavaszias sétával én is sikeresen teljesítettem az idei második Budapest Kupa túrámat (a BP Kupát épp a napokban a médiában is sokat emlegették, egy balul sikerült politikusi megszólalás miatt), és idén eddig 40 TTMR pontot gyűjtöttem - de következő kirándulásommal, a komoly kihívást jelentő A híd túl messze van 90-nel aztán nekiláttam az intenzívebb kilométergyűjtésnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése