2015. október 6., kedd

A nap, amikor több mint 1500 pontot értem el a Duolingóban

Nem is olyan régen, alig két hete volt a nap, amikor több mint 1000 pontot (1094-et) értem el a Duolingóban. Ezt most sikerült jelentősen megdöntenem, és egyetlen nap alatt 1500 pontnál is többet szereznem, egészen pontosan 1527-et. Így már 14712 pontom van összesen, 19-es szinten járok és 43 napos szériánál, a tudásom pedig 53%-os, valamivel a "fél tudás" feletti, tehát még azért van hová fejlődnöm. A lingotjaim száma 225. Volt egyébként olyan fél óra, amikor megnéztem, hogy ennyi idő alatt hány pontot tudok elérni: ekkor 193 pontot tettem hozzá az "egyenlegemhez". Szóval itt tartok most a Duolingóban.

Amúgy épp a napokban kezdtem el követni unokatesóm egyik barátját Duolingón, aki több nyelvet is gyakorol egyszerre a programmal, és már több mint 30000 pontja van és 170 napos szériánál tart, így most már némi "versenyszellem" is motivál. De hamarosan mesélek majd arról is, hogy egy ismerősöm hogyan szólt le, ez is elég tanulságos, ugyanakkor szintén motiváló.

Ami még a nyelvtanulást illeti, rájöttem, hogy nagyon hasonlít a hosszútávú túrázáshoz is: itt is apró lépésekből épül fel az egész, valamint szintén komoly kitartás és folyamatos, könyörtelen előrehaladás kell a sikerhez. Továbbá hasonlóban váltakozva, vagy olykor párhuzamosan érzem úgy, hogy "egész jól haladok" vagy éppen hogy "te jó ég, alig tartok még valahol".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése