2013. május 27., hétfő

Kinizsi Százas itiner 2013: címlapon a rajzom

Idén ismét én tervezhettem a Kinizsi Százas túrafüzet borítóját. A tavalyi borító minimalizmusa és "pixelessége" nem aratott osztatlan sikert (legalábbis kaptam néhány bírálatot), így igyekeztem még több munkát, ötletet fektetni az idei tervbe, és jobban kidolgozni a részleteket. Érdekesség, hogy a rajzon "elrejtettem" a K100 szintmetszetét és útvonalának rajzolatát is.

S bár tudom, a túrafüzetet (melynek belső lapjain is található néhány illusztrációm) akkor is megőriznék a legtöbben, ha bármilyen más grafika vagy fotó lenne rajta, de jó érzés a tudat, hogy ezzel hozzájárulhattam a Kinizsi Százashoz, s hogy ezáltal több mint ezer ember őrizgeti a rajzomat.

Kapcsolódó bejegyzések:
Kinizsi Százas itiner 2012: címlapon a rajzom
Kinizsi Százas szintmetszet Lego kockákból
Kinizsi Százas jelvény Lego kockákból
I love K100

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése