2011. április 22., péntek

Hátizsák a Kinizsi Százasra

Tegnap megvásároltam az első valódi outdoor-túrasport hátizsákomat (persze a szó szoros értelmében minden hátizsák outdoor valahol, de ez aztán kifejezetten). Az Adidas ForMotion termékvonalába tartozó, légiesen könnyű zsáknak a tervezők az LWeight BP 09 nevet, rövidítést adták, és az enyém egy grafit/fekete színváltozat, ami a képen látható.

Erre is abban az outletben találtam, ahol a futócipőmre, ráadásul hasonlóan jó vétel volt: 8.999 Ft-ról volt leárazva 6.490 Ft-ra, de a cipő vásárlásakor kapott akciós kuponnak köszönhetően még ebből is lejött 30%, így végül 4.545 Ft-ért hozhattam el.

A hátizsák nem túl nagy, de cserébe - mint említettem - alig van önsúlya, és úgy van kialakítva, hogy a vállpántja és a háta szellőzzön (az Adidas szakzsargonjában ez az úgynevezett Clima365, ClimaCool technológia), ami nagyon jól jön egy olyan kemény túrán, mint a Kinizsi Százas. Sok rekesze van (a manapság divatos "inverz", fordítva bevarrt cipzárakkal), az aljánál övtáskaszerű kiképzéssel, két oldalsó kis zsebbel. Össze is számolom: három nagyobb rekesz (ebből egy valóban tágas, kettő inkább laposabb, de térképeknek, stb. jól jön), egy valamivel kisebb, meg az említett két oldalsó zseb az övrészen. Két titkosabb zsebe is van, bár ezekbe csak cetlik, bankjegyek vagy nagyon apró tárgyak férnek.

A hátizsák nagyobb utazásra, több napos túrára mérete miatt kevésbé alkalmas, de szerintem a Kinizsi Százasra bőven elég (az éjszakára szükséges pulóvert a külső, madzagos részére téve, és esetleg a vizes palackot is kívülre applikálva marad elég hely a zsákon belül az élelemnek és a többi felszerelésnek).

Kapcsolódó bejegyzések:
Űrtechnológia a Kinizsi Százason
Fejlámpa - egy fontos felszerelés a Kinizsi Százasra
Kamásli a Kinizsi Százasra
A bakancsom és a túrabotom - és néhány ötlet, tipp
Ha én gazdag lennék... Inov-8 Roclite 400 GTX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése