2011. április 17., vasárnap

Idei ötödik futásom a Margitszigeten

Ma reggel újra voltam kocogni a Margitszigeten. Most futottam először az új Adidas Torsion ZX 8000 SP futócipőmben (vagy ahogy magamban hívom: a "papagáj cipőben"), és valóban kényelmes darab.

Csak két kört, bő 10 kilométert futottam, a táv növelése helyett inkább a gyorsaságra helyeztem a hangsúlyt. Végül 1 óra 1 perc 22 másodperc alatt tettem meg a két szigetkört, és a második köröm ugyan olyan gyors volt (vagy még kicsit gyorsabb is), mint az első. Következő futásom alkalmával pedig majd megpróbálom egy óra alá szorítani ezt az eredményt.

Épp a napokban kaptam egy Vivicittával kapcsolatos e-mailt a Futanet-től, melyből kiderült, hogy nem 1 óra 10 perc lett az eredményem, ahogy gondoltam, hanem valamivel jobb: 1 óra 7 perc (és 16 másodperc). A táv 2760 fős mezőnyéből az 1443. helyen végeztem.

(Érdekes, hogy a Kinizsi Százason nem mérem így az időt, nem tekintem ilyen szempontból versenynek sem másokkal, sem önmagammal. Csupán arra figyelek, hogy kényelmesen a szintidőn belül legyek. Igazából azt sem tudom pontosan, hogy az eddigi négy túrámon mennyi idő alatt értem be a célba, de lehet, hogy ezentúl feljegyzem majd.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése