2012. május 18., péntek

Holnap Kinizsi Százas!

Eltelt csaknem egy esztendő, és újra itt a Kinizsi Százas: holnap reggel fog elstartolni hazánk legelső és egyik legnépszerűbb teljesítménytúrája, e blog apropója, témaadója. A hatodik teljesítésem lehetőségét tartogató túra több szempontból is különleges számomra:

Idén öcsém is indul a nagy sétán (igaz, feltehetően külön megyünk majd). Neki ez lesz az első Kinizsi Százasa, így az ő teljesítéséért is drukkolhatok, és örülök, hogy ő is megismeri a K100 hangulatát.

Bár múlt ősszel az Iszinik 100-on, a "fordított Kinizsi Százason" (segéd)seprőként kudarcot vallottam, most mégis (vagy tán éppen ezért) boldogan elfogadtam az egyik rendező azon megkeresését, hogy legyek a seprő túratársa. A Kinizsi Százas seprője pedig nem más, mint Győri Jenő, aki a túrát eddig a legtöbbször (30-szor) teljesítette, így alkalmam lesz őt megismerni az út során.

Ebben az évben én terveztem a Kinizsi Százas itiner borítóját, ezért egyfajta alkotói öröm, flow-élmény lesz a túrafüzetet látni a résztvevőknél.

A Kinizsi Százast idén nem csak "túl kell élnem", hanem aránylag könnyen kell végigsétálnom, hogy úgy érezzem, maradt még bőven tartalékom, hiszen két hét múlva - életemben először - az egyik legnehezebb hazai túrát, a Mátra 115-öt is megpróbálom teljesíteni (még sosem kocogtam és túráztam ennyit, mint az elmúlt hónapokban a felkészülés jegyében: sikerült lefutnom a félmaratont, s voltam többek között a Mátrabércen és egy 170 kilométeres túra-trión). Ennek ellenére azért a Kinizsi Százas is tartogathat meglepetéseket, így kíváncsian várom a holnapot.

Sikeres teljesítést kívánok minden indulónak! (útravalóul néhány idézet a korábbi évek túrafüzeteiből)

Kapcsolódó bejegyzések:
Túrabeszámoló a 2012-es Kinizsi Százasról
I love K100
Kinizsi Százas FAQ (azaz GyIK: gyakran ismételt kérdések)
A Kinizsi Százas és a számok (és a pasaréti lelkész)
Interjú Kovalik Andrással, a Kinizsi Százas egyik atyjával

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése