2011. június 6., hétfő

Van-e értelme doppingolni a Kinizsi Százason?

Van-e értelme és lehet-e doppingolni a Kinizsi Százas teljesítménytúrán? Lehet, de nincs túl sok értelme. Fájdalomcsillapítókkal ugyan valamennyire elnyomhatók a különféle bajok, azonban több negatív élettani hatásuk is van, ráadásul így könnyebben túlterhelhetjük magunkat. Állítólag az ízületi fájdalmak ellen nem is hatékonyak ezek a gyógyszerek (lásd Larzen hozzászólása az Index fórum Kinizsi Százas topikjában), hacsak nem placebo-hatásukon keresztül.

Igaz, egy korábbi Kinizsi Százason magam is rákényszerültem (?) ilyen segítségre, de azóta sem éltem vele (egy rossz lépés, kövön megcsúszás miatt húzódott meg a bokám, ezt próbáltam gyógyszeresen elnyomni - nem tudom, hogy aztán a fájdalom enyhülését a tabletta hatóanyagainak vagy a már említett placebo-hatásnak köszönhettem-e).

Amit én javaslok: sok edzés és erős motiváció, no meg túrabot és bejáratott túrabakancs.

Tipp:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése