2011. június 13., hétfő

Idei kilencedik futásom a Margitszigeten

Legutóbb még a Kinizsi Százas előtt, az előnevezés napján (május 24-én) voltam futni a Margitszigeten. Ma újra lementem kocogni kicsit, kétszer futottam körbe a szigetet. Jól esett a mozgás, és ezzel már (meg a múltkori úszással) elkezdtem a felkészülést az idei - számomra ötödik - Balaton-átúszásra.

Az első kör eléggé kifárasztott, meg is fordult a fejemben, hogy nem futok többet, de aztán rábeszéltem magam a második körre. Közben egy Chicane nótát meg T*ts and Cl*ts remixeket hallgattam. Egyszer el is bambultam, és egy lehajló ág kitépte a fülemből a füllhallgatót, de aztán szaladtam tovább. Menet közben nagymamám lassan 90 éves nővére is felhívott, hogy mi újság velem, ellihegtem neki, hogy jól vagyok, és hogy épp futok, és hogy majd legközelebb meglátogatom, meg puszilok mindenkit.

Legközelebb a három vagy a négy kör (ami már egy félmaraton lenne) kényelmes lekocogásával is megpróbálkozom, hiszen úgy akkor - legalábbis a mozgás időtartamát tekintve - közelebb kerülnék ilyen szempontból is az átúszáshoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése