2013. december 19., csütörtök

HavaZOO - Oroszlán 13

Hétvégén egy könnyű, 13 kilométeres teljesítménytúrán voltam a Budai-hegységben, a HavaZOO rövidebb, Oroszlán nevet viselő résztávján (bár ezúttal a hosszabb, teljes táv is barátságos, 20 kilométeres volt). A túra neve ellenére nem volt hó, az elmúlt hetek, hónapok túráihoz hasonlóan ezúttal is inkább őszies volt a táj és az idő (az egyedüli kivétel ebben a szezonban a Prágai Százas volt, ahol azért a télből is kaptunk ízelítőt egy kis hófúvás és 1-2 centis hótakaró formájában).

A túra rajtja és célja a jól ismert Szépjuhásznénál volt, és akár a Budapest Kupa része is lehetett volna a kirándulás, ha december vége még a gyűjtési időszakba számítana. És bár az útvonal nem volt bonyolult, nem én lettem volna, ha nincs egy kis eltévedésem: rögtön a táv elején a zöld körséta jelzésen rossz irányba indultunk (jobb helyett balra fordultunk), így 1-2 kilométerrel meghosszabbítottuk a túrát.

Túratársam Tamara volt, akivel az augusztusi Gyermekvasút nyomában túrát is együtt tettük meg. Az ismerősök közül Rudolf Istvánnal találkoztam, gratuláltunk egymásnak a Prágai Százas teljesítéséhez, illetve a rajtban majd a célban Marcsiékkal futottam össze: biztosítottak, hogy drukkolnak majd a tervezett CsPI-hez, sőt, meg is néznek majd minket az erdőben.

A HavaZOO-n 20 TTMR pontot gyűjtöttem, így 2318 pontnál tartok idén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése