2013. december 14., szombat

Best of 2013

Az év végének közeledtével következzék egy leg-leg-leg összefoglaló, néhány rekord és érdekesség a Kinizsi Százas, a blogom és a saját túrázásaim szempontjából. "Mindhárman" egy elég aktív és eredményes esztendőt tudhatunk magunk mögött (illetve még két hetet belőle magunk előtt).

Ami a Kinizsi Százast és az Iszinik 100-at illeti:

Először is, 2013-ban volt először 1500 felett a Kinizsi Százason indulók száma, a sikeres teljesítők száma pedig első alkalommal lépte át az 1000-et. November végén, a fordított Kinizsi Százason, azaz az Iszinik 100-on is többen voltak mint korábban: 247-en indultak (165-célba is értek), szemben a 2012-es 195 indulóval. 2013. amiatt is nevezetes, hogy elsőként teljesítette a Kinizsi Százast egy vak sportoló Jeremcsuk István személyében, akit Kimmel Péter és Asciimo kísért a 100 kilométeres úton (korábban is indult nem látó a túrán, de István volt az első, aki célba is ért).

A blogommal kapcsolatosan:

Webnaplóm látogatóinak száma februárban elérte a százezret, és jelenleg már a 175 ezer felé közeledik. A legtöbben A Gyatlov túra tragédiája c. bejegyzést olvasták, míg az interjúk közül a Foresterrel készült volt a legnépszerűbb. Ugyan végül nem a blogomban publikáltam, de ahhoz szorosan kapcsolódóan megírtam az eddigi leghosszabb túrabeszámolómat, A világ leghosszabb Kinizsi Százas beszámolóját. Volt egy nagy vitákat kavaró bejegyzésem is, a Felmérés a kispistázásról.

Saját túráimmal kapcsolatban:

2013-ban eddig négyszer is végigsétáltam a Kinizsi Százas útvonalát (K100, Kinizsi Dupla, Iszinik 100), és egy CsPI alkalmával december végén ötödször is szeretném teljesíteni. Megszereztem első kupámat, a Budapest Kupát, és végül 2013-ban túráztam eddig a legtöbbet, valamivel túlszárnyalva a 2012-es eredményeimet. 2013-ban volt életem leghosszabb gyaloglása, a 200 kilométeres Kinizsi Dupla, és a leghosszabb és legnehezebb hivatalos teljesítménytúrám is, a Prágai Százas (145 kilométer). A Prágai Százashoz kapcsolódik életem legkülönösebb és legmegmagyarázhatatlanabb élménye is, egy több mint egy órás különös "utazás", amikor elvesztettem a kapcsolatot a valósággal.

Kapcsolódó bejegyzés:
Next level: Sanyi nagy tervei 2014-re

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése