2014. szeptember 8., hétfő

Nem röhög: gyúrni fogok

Elhatároztam, hogy edzőterembe fogok járni. Szemüveges-pattanásos kamaszkoromban már volt egy "gyúrós" korszakom, de akkor azért nem túl tudományosan és nem is elég kitartással vágtam bele.

Az elég változó, hogy épp hogy látom a testem, milyen a testképem (sok tükör nem szeret engem, általában a liftek tükrei viszont szeretnek, nem tudom ez mitől van), de az biztos, hogy lehetnék izmosabb. Eddigi "csajozási sikereimet" is inkább a magasságomnak és jófiús ábrázatomnak köszönhetem, és nem a brutális izomzatomnak. No, de itt az ideje kitörni ebből a kissé androgün, nyeszlett testből, és ebből a szempontból is kihozni magamból a maximumot, kiteljesíteni a bennem lakó macsót. Ha 100-200 kilométereket volt kitartásom gyalogolni, szerintem ehhez is lesz.

A kedves olvasó is követheti majd persze a fejlődésem, egyébként nagyjából innen indulok.

(Arról nem is beszélve, hogy Kinizsi Pál is legendásan erős volt.)

Kapcsolódó bejegyzések:
Szakításból építkezni
A férfi 100 kg-nál kezdődik
A fekvőtámasz könnyűsége és nehézsége
Interjú Oczallal, ötszörös Kinizsi Százas teljesítővel és testépítővel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése