2013. október 29., kedd

Intersport túranap

A múlt hétvégi túrahalmozás után ezen a hétvégén csak egy kisebb sétán voltam, az Intersport túranap 29 kilométeres távján. A Csillaghegyről induló és a Róka-hegyi kőbánya után a piros sávon haladó túra ráadásul alkalmat adott arra, hogy újra a Kinizsi Százas útvonalának egy szakaszán (méghozzá első, bevezető kilométerein) barangoljak, egészen a Szent-kúti elágazásig. S bár a Kinizsi Százason már számos alkalommal jártam (hivatalos teljesítésem eddig hét volt), a Kevélyekről látható "egri várnál" korábban még nem voltam - a szombati Intersport túranap most erre is lehetőséget kínált (természetesen nem az Egerben található várról van szó, hanem arról a mesterséges romról Pilisborosjenő határában, ahol az Egri csillagokat forgatták a '60-as évek végén). A túrázók nagy száma és még az időjárás is a Kinizsi Százast idézte: kellemesen tavaszias, napsütéses kirándulóidő volt.

A túra érdekessége volt, hogy rajtszámot is kaptak az indulók (én a 30-ast), valamint egy rajtcsomagot, benne Lipton jegesteával, egy doboz Béres Porcerő pezsgőtablettával, Mentos cukorkával, Horalky szelettel és Abonettel, és Intersport kuponokkal. Valamint egy korábbi Over magazint, melyben volt egy cikk a "lappföldi Kinizsi Százasról", a Fjall Raven Classicról is.

A táv elején összefutottam Tamással és Zolival, utóbbival néhány kilométert együtt tettünk meg, és beszélgettünk a túrázásban elért eredményeinkről és fejlődésünkről (mondta, hogy még az emlékezetes Iszinik-kudarcok idején kezdte el olvasni a blogomat), szóba került az "ami nem megy, azt ne erőltessük" szemlélet és az, hogy néha azért erőltetni is lehet és kell, s hogy olykor épp egy kudarc hat motiválóan az emberre. Beszéltünk még Pécsről, a Kinizsi Duplámról, a Körről, Rudolf István 1000 mérföldes túrájáról és a Prágai Százasról is. Az egri vár után egyik kollégámmal, Gyurival is összefutottam, és Pilisborosjenőn egy kocsmában megittunk egy-egy üveg alkoholmentes sört.

A 29,36 kilométeres távot (948 méter emelkedővel) aránylag gyorsan, 5 óra 17 perc alatt tettem meg, ez 5,56 kilométer / órás átlagsebességet jelentett. A TTMR pontjaim száma a túrán gyűjtött 42 ponttal 1640-re nőtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése