2013. március 27., szerda

Egy százalék a Kinizsi Százasnak

Személyi jövedelemadóm egy százalékát idén a Kinizsi Százasnak, azaz a Kinizsi Természetbarát Egyesületnek ajánlottam fel. Úgy gondoltam, hogy tartozom ennyivel a kedvenc túrámnak - és blog témámnak -, mely ennél az egy százaléknál lényegesen fontosabb szerepet tölt be az életemben, hiszen nem csak minden századik gondolatom forog a túrázás és a Kinizsi Százas körül (sőt az Iszinik 100-zal együtt életem több mint egy százalékát a Kinizsi Százas ösvényein töltöttem az elmúlt években).

Ha a kedves olvasó hozzám hasonlóan a KTE-nek ajánlaná fel ezt a bizonyos egy százalékot, íme az egyesület adószáma:
19804118-1-42

A korábbi években kapott felajánlások összegéről és felhasználásáról a kinizsi.org oldal ad tájékoztatást. 

Kapcsolódó bejegyzések:
100 pixeles "videó" a Kinizsi Százasról
A Kinizsi Százas, a blogom és én
Dicsekvés anyucinak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése