2014. december 11., csütörtök

2014-es túraévem túrasikerei

2014-ben azért elég sok minden történt velem, és alapvetően jó dolgok, még ha nem is voltam az élet minden területén túl szerencsés. Talán idén valamivel kevesebbet túráztam mint tavaly, de azért így is elértem néhány dolgot:

Sikerült a TTT segítségével megrendeznem és útjára indítanom az első "saját" teljesítménytúrámat, az Iszkirit.

Teljesítettem a (zsinórban) nyolcadik Kinizsi Százasomat.

Megszereztem a túravezetői vizsgabizonyítványt.

Létrehoztam az Ixi Kupát.

Rakk Gyulával elindítottuk a Budai Térképkört.

Kitaláltam az egyelőre informális "Bakancsos Szurikátát", mely hamarosan hivatalos természetjáró egyesület lesz.

Jeremcsuk Istvánnal végig gyalogoltuk a Kinizsi Százast oda-vissza, ezzel ő lett az első nem látó, aki teljesítette ezt a 200 km-es távot.

A 2014-es Iszinik 100 volt az első olyan százas túrám, amit 20 órán belül teljesítettem.

Blogom elérte a negyedmilliomodik megtekintését.

Elkezdtem írni első könyvemet, A Kinizsi Százas útikalauzát, melyre már egy kiadó is felfigyelt, és ami ha minden a tervek szerint halad, még a 2015-ös Kinizsi Százas előtt meg is jelenik.

Pár dolgot ki is hagytam talán, de azért ezek alapján is egy erős év volt.

Kapcsolódó bejegyzés:
Dicsekvés anyucinak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése