2014. február 25., kedd

Egy fotóm, ami a Városépítési Főosztálynak is tetszik

A margitszigeti futásaimat illusztráló fotót még 2009 szeptemberében készítettem. Bár HDR-es vagy instagramos fényképnek tűnik a színvilága alapján (igaz, 2009-ben még nem is volt Instagram, én pedig még csak háromszoros Kinizsi Százas teljesítő voltam, és még ezt a blogot sem vezettem aktívan), valójában egy egyszerű, akkori Samsung "butatelefonnal" készült, a festményszerű elmosódottság pedig annak köszönhető, hogy kocogás közben készítettem a képet. A fotón nem is végeztem semmilyen módosítást, az átméretezésen és szélesvásznúra vágáson kívül (az eredeti itt tekinthető meg).

E bejegyzés apropója az, hogy most fedeztem fel, hogy a Városépítési Főosztály hivatalos blogja is közölte ezt a fényképemet egy, a margitszigeti futókör felújításával kapcsolatos friss posztjukat illusztrálandó, forrásmegjelöléssel és hiperhivatkozással, amit köszönök, és megtisztelő. Még egy ilyen nagyon laikus, amatőr hobbifotósnak is jó érzés, ha minél több emberhez eljutnak a pixelei.

Lassan egyébként tervezek újra futni kezdeni a Margitszigeten, hogy azért az idei nagy terveimből is legyen valami.

Kapcsolódó bejegyzések:
Dicsekvés anyucinak 
A kalapos teve jelzés rejtélye

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése