2013. november 22., péntek

Hegedűs Róbert emléktúra

Az Iszinik 100 előtti edzésként szombaton voltam a Hegedűs Róbert emléktúrán (27 km, 1143 méter emelkedő), így a Monoton Maraton után ismét a Budai-hegységben jártam (és ismét a szépjuhásznéi Gyermekvasút állomáson volt a rajt-cél, de most 14 kis kör helyett egy nagyobbat kellett megtenni). A 2006-ban 31 évesen, tragikus hirtelenséggel elhunyt Hegedűs Róbert sok más eredménye és érdeme mellett hatszoros Kinizsi Százas teljesítő is volt.

A második ellenőrzőponton, Fekete-fejnél találkoztam Áronnal (aki ahogy a Piros 85-ön, ezúttal is pontőrként segítette a túrát), majd egy jó darabon Tulliusszal együtt haladtam. A célba 5 óra 5 perc alatt értem (fél egyre), 5,3 kilométer / órás átlagsebességgel.

A túrán 44 TTMR pontot gyűjtöttem, így már 1899 pontom van, és egy szép emlékjelvénnyel is gazdagabb lett  kitűző- és jelvénykollekcióm.

(A kép forrása: Hegedűs Róbert emléktopik)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése