2013. július 18., csütörtök

Sikerült! Én vagyok a negyedik Kinizsi Százas duplázó

Sikerült teljesítenem a "Kinizsi Duplát", azaz oda-vissza végigjárnom a Kinizsi Százas útvonalát a tervezett 55 órás szintidőn belül. Ezzel én vagyok a negyedik, aki legyalogolta ezt a 200 kilométeres túrát. Az alábbi listából látható, hogy 53 óra 52 perces időmmel én voltam az eddigiek közül a leglassabb, de az engem megelőzők (Hantosi Zsolt kivételével) terepfutóként, míg én szó szerint is bakancsos turistaként teljesítettem a távot (s egyúttal az első vagyok, aki nem a hivatalos Kinizsi Százas / Terep Százas alkalmával, azzal összekapcsolva, hanem attól eltérően vágott neki az útnak). Látható az is, hogy két-két példa volt eddig a Kinizsi Százas - Iszinik 100 és az Iszinik 100 - Kinizsi Százas sorrendre, valamint a régi (Csillaghegy - Szárliget) és az új (Békásmegyer - Tata) útvonalra egyaránt.

2006.: Ispánki Zoltán
Csillaghegy - Szárliget - Csillaghegy
29 óra 51 perc

2007.: Hantosi Zsolt
Szárliget - Csillaghegy - Szárliget
41 óra 51 perc

2009.: Fridrich László
Tata - Békásmegyer - Tata
29 óra 37 perc

2013.: Csetneki Sándor
Békásmegyer - Tata - Békásmegyer
53 óra 52 perc

(Hamarosan részletes beszámolót is írok a különleges túráról, de a fotógalériám és az időadatok már most is megtekinthetőek, Zsotyek beszámolója a 2007-es teljesítéséről pedig itt olvasható.)

források: Wikipédia és Sistergő hozzászólása

Frissítés:
2012-ben Wagner András is legyalogolta oda-vissza a Kinizsi Százast az Iszinik 100 alkalmával, szűk 50 óra alatt, Csillaghegy - Szárliget - Csillaghegy útvonalon, így valójában én ötödikként teljesítettem a Kinizsi Duplát.
Azóta pedig, 2014-ben - hatodikként és hetedikként - Csornai Edina és Jeremcsuk István is legyőzte a távot.

Kapcsolódó bejegyzések:
Gondolatok a Kinizsi Dupláról, élmények, tapasztalatok
Egyre szűkebb elit
Az er(d)ő velünk van: száz kilométer gyaloglás hóban-fagyban, avagy Csoportos Privát Iszinik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése