2012. december 24., hétfő

Karácsonyi bejegyzés

Valamennyi túratársamnak és blogom minden olvasójának kellemes karácsonyt kívánok.

Szerencsés vagyok, mert ajándékokban és szeretetben gazdag karácsonyom van: a családomtól kapott apró, kedves meglepetések és meghitt hangulat mellett a Kinizsi Százastól, a túrázástól és blogomtól is kaptam idén ajándékokat: a Kinizsi Százast háromszor is végigjárhattam (egyszer odafelé, kétszer pedig vissza) és egy kicsit a túra részévé is válhattam; elértem az aranyjelvényes teljesítménytúrázó minősítéshez szükséges 2.000 TTMR pontot; s webnaplómat is egyre többen követik. Egy meglepetéssel én is készültem: íme egy különleges, bár kissé pixeles "videó" a Kinizsi Százasról.

A karácsony előtti hétvégén egy szép, havas teljesítménytúrán, a Tortúra 65-ön gyalogoltam át Miskolcról Egerbe a Bükkön át, erről a hét közepén egy hosszabb beszámolót is tervezek majd írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése