2012. július 15., vasárnap

Benne vagyok a Wikipédiában

Benne vagyok a Wikipédiában. Egyelőre persze nem önálló szócikként (úgy tán sosem fogok belekerülni), csupán egy hivatkozásként, és valójában nem is én mint személy, hanem egy oldalam, információs táblázatom, a Nagy Kinizsi Százas táblázat szerepel a Kinizsi Százas szócikkben. De így is jó látni a saját nevemet az online enciklopédiában (természetesen a Wikipédia szócikket nem én szerkeszt(ett)em, úgy nem lenne nehéz - de nem is lenne túl sportszerű - beleírnom magam).

Hasonlóan jó érzés ez, mint az általam tervezett túrafüzet borítót látni, vagy hogy az évekkel ezelőtt, a Margitszigeten, futás közben mobiltelefonnal készített fotóm "terjed", és már láttam viszont Facebook-profilon borítóképként. Vagy a Hello Klitty emblémám, mely egy német weboldalon bukkant fel. Nagy szó ugyan, de ezekben az apróságokban valahogy benne van a halhatatlanság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése