2012. június 25., hétfő

Csend

Kedves látogatók, olvasók, bocsánat a kissé hosszúra nyúlt szünetért, hallgatásért, de az elmúlt hetekben sok munkám, tennivalóm akadt (emellett adódtak igen szép és kellemes elfoglaltságaim is, mint például az egyik legjobb barátom legénybúcsúján és esküvőjén való részvétel), így aztán online jelenlétem inkább csak a Facebook-profilomra korlátozódott, de lassan visszatérek és tovább vezetem a blogot.

Több téma, bejegyzés ötlet is van a fejemben, vázlataimban, így a napokban tovább bővül majd a trekking'n'style rovat, valamint tervezek írni egy kedves ajándékról, melyet Kovalik Andrástól kaptam néhány héttel ezelőtt, továbbá arról is, hogy most vagyok eddigi életem legjobb formájában, hangozzék ez bármennyire öntelten: egyrészt szó szerint értve a formát, másrészt pedig úgy, hogy még sosem futottam olyan gyorsan és annyit, s túrázva sem tettem meg korábban akkora távolságot és annyi emelkedőt, mint mostanában.

A Mátra 115 után közelednek az újabb fizikai kihívások, úgy mint a hatodik Balaton-átúszásom július elején (mely enyhe víziszonyom miatt egyben pszichés próbatétel is), vagy a Rockenbauer 130 teljesítménytúra augusztusban, s tán még a nyár folyamán sikerül eljutnom a száz fekvőtámaszig is.

Kapcsolódó bejegyzések:
A Kinizsi Százas és a personal branding
Túrabeszámoló a 2012-es Kinizsi Százasról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése