2012. március 13., kedd

Idei ötödik futásom a Margitszigeten

Az utóbbi években nem nagyon fordult elő, hogy két egymást követő napon futottam. Most viszont így történt: a tegnapi két kör után ma hármat kocogtam a Margitszigeten, miután Pataporccal megbeszéltük, hogy időnként együtt edzünk majd. Ilyen is ritkán van, hogy nem egyedül futok: legutóbb úgy 3-4 éve lehetett, hogy unokatestvérem férjével kocogtam egy szigetkört.

Először két kört terveztem, és Pataporc ennyit is futott, az én három körömnek részben logisztikai oka volt: én a Margit-hídtól indultam, Pataporccal pedig az Árpád-hídnál találkoztam, így hogy odaérjek, végigfutottam a sziget pesti oldalán, azaz megtettem egy fél kört. Közös futásunk után hasonlóan történt: elbúcsúztunk az Árpád-hídnál, majd én a sziget budai oldalán visszakocogtam a Margit-hídhoz.

Kényelmes tempóban futottunk, nagyjából 33 perces köridők jöttek ki - most az jelentett egy kis plusz terhelést, hogy közben szinte folyamatosan beszélgettünk, elsősorban magáról a futásról, a Kinizsi Százasról és más teljesítménytúrákról.

Kapcsolódó bejegyzés:
Pataporc verse a Kinizsi Százasról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése